Thuis ProductenMetalen lasonderdelen

Lichte OEM-metalen lasserviceonderdelen CNC-stempelen T3-T8

Klantenoverzichten
Snelle verzending! Professionele offerte! Nuttige feedback en responsieve ondersteuning. Ik ben zo dol op dit bedrijf en zal opnieuw bestellen!

—— Byran Wilson

Jongens, ShanFeng is mijn oude vriend, we werken al jaren samen.

—— John Griffith Londen

Ja, ik heb mijn bestelling binnen een maand ontvangen, dank u, precies wat ik nodig had.

—— Edward Adam Davis

Professionele offerte! Ik stuurde hen de CAD tekeningen en ze geciteerd en uitgaven relevante productie suggesties binnen drie dagen. betrouwbaar! Ik zal ze nog steeds kiezen voor de volgende CNC-opdracht.

—— Taysashy Vigil

Ik ben online Chatten Nu

Lightweight OEM Metal Welding Service Parts CNC Stamping T3-T8
Lightweight OEM Metal Welding Service Parts CNC Stamping T3-T8 Lightweight OEM Metal Welding Service Parts CNC Stamping T3-T8 Lightweight OEM Metal Welding Service Parts CNC Stamping T3-T8 Lightweight OEM Metal Welding Service Parts CNC Stamping T3-T8

Grote Afbeelding :  Lichte OEM-metalen lasserviceonderdelen CNC-stempelen T3-T8

Productdetails:
Plaats van herkomst: China vasteland
Merknaam: Product's brand provided at your need.
Certificering: CE, FCC, AAMA, 9001,
Modelnummer: Er is geen specifiek model. De productie van alle producten wordt verwerkt volgens de CAD -tekeninge
Betalen & Verzenden Algemene voorwaarden:
Min. bestelaantal: Het hangt af van de feitelijke situatie van het product.
Prijs: It depends on the quantity of the products and the production and processing technology.
Verpakking Details: Het hangt af van de werkelijke vereisten van het product.
Levertijd: Over het algemeen is het binnen een maand. De feitelijke situatie moet worden onderworpen aan de hoe
Betalingscondities: T/t
Levering vermogen: Hangt af van de bestelling van de klant. Zowel kleine hoeveelheden als grote hoeveelheden kunnen wor
Contact Praatje Nu

beschrijving
Productnaam: Metal Lass Services: Precision voor elk lasgericht product Woedeaanval: T3-T8, T5 / T6
Type: OEM plaatmetaal Fabricage -onderdelen Oppervlakte -afwerking: Polijsten/schilderen
Productcategorie: Metalen lasonderdelen Gewicht: Lichtgewicht
Vorm: aangepast Bewerkingsmethode: CNC -stempelen, CNC -stempelen
Markeren:

OEM-metalen lassen

,

Lichte metalen lassen

,

Lichte aluminium lassen dienst

Aangepaste Metalen Las Onderdelen met Acceptabele OEM Service en CNC Stempel Methode
Productoverzicht
Onze precisie metalen las onderdelen zijn ontworpen voor diverse industriële toepassingen en bieden uitzonderlijke duurzaamheid en lichtgewicht prestaties. Vervaardigd met behulp van geavanceerde CNC stempeltechnologie, leveren deze onderdelen superieure kwaliteit en consistentie.
Belangrijkste Specificaties
Attribuut Waarde
Productnaam Metalen Lasdiensten: Precisie voor Elk Las-Vereist Product
Temper T3-T8, T5 / T6
Type OEM Plaatwerk Fabricage Onderdelen
Oppervlakte Afwerking Polijsten/Schilderen
Productcategorie Metalen Las Onderdelen
Gewicht Lichtgewicht
Vorm Aangepast
Bewerking Methode CNC Stempelen
Producteigenschappen
  • Precisie-ontworpen voor optimale lasprestaties
  • Breed temperatuurbereik (T3-T8, T5/T6) voor veelzijdige toepassingen
  • Lichtgewicht constructie zonder afbreuk te doen aan de sterkte
  • Volledig aanpasbare vormen en specificaties
  • OEM-diensten beschikbaar voor op maat gemaakte oplossingen
  • Meerdere verpakkingsopties: Houten Kist/Karton/Pallet
Productiemogelijkheden
Onze onderdelen worden geproduceerd met behulp van state-of-the-art CNC stempeltechnologie en automatische lasapparatuur, waaronder industriële lasrobots en elektrische lasmachines. Dit zorgt voor consistente kwaliteit en precisie in alle productieruns.
Toepassingen
Ideaal voor diverse industriële toepassingen, waaronder sieraden lasmachines, fabricage lasmachines en andere precisie lasvereisten. Geschikt voor zowel kleinschalige projecten als grote industriële toepassingen.
Certificeringen & Naleving
Onze producten voldoen aan internationale kwaliteitsnormen, waaronder CE-, FCC-, AAMA- en ISO 9001-certificeringen, wat betrouwbaarheid en prestaties in veeleisende omgevingen garandeert.
Verpakking & Verzending
Elk onderdeel is zorgvuldig verpakt in beschermend materiaal en verpakt in stevige kartonnen dozen met voldoende opvulling. We bieden snelle en betrouwbare verzending met orderverwerking binnen 1-2 werkdagen.
Veelgestelde Vragen
Waar worden de Metalen Las Onderdelen vervaardigd?
De Metalen Las Onderdelen worden vervaardigd in China Vasteland.
Wat is de levertijd voor Metalen Las Onderdelen?
Over het algemeen is de levertijd binnen een maand. Het kan echter variëren op basis van de bestelhoeveelheid en de complexiteit van het productieproces.
Wat zijn de geaccepteerde betalingsvoorwaarden?
Wij accepteren T/T (Telegrafische Overboeking) betalingen.
Is er een minimale bestelhoeveelheid?
De minimale bestelhoeveelheid is afhankelijk van de specifieke productvereisten.

Contactgegevens
Zhongshan Shanfeng CNC Welding Aluminum Products Co., Ltd.

Contactpersoon: Mr. Roxy

Tel.: 86-186-2006-5870

Direct Stuur uw aanvraag naar ons (0 / 3000)